Re: biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.box43)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 23:46:13 MET DST

Użytkownik "pawel" <braszek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> hejka
> uruchomilem kompa/athlon 1700, plyta soltekdrv4/ w trakcie gdy byl
> uruchomiony win 98 nagle komp sie zresetowal i od tej pory slysze
> biiiiiiiip.sprawdzalem pamieci, zasilacz, grafike, muzyke - caly czas to
> samo. czy jest mozeliwe ze to poszla plyta glowna? bo tylko jej nie moglem
> sprawdzic.

Nic nie piszesz o procku - sprawdziles go ? mnie by to wygladalo na
przegrzanie - moze zapomniales podlaczyc wentylator do zasilania
i procek byl chlodzony tylko przez radiator ?

Oczywiscie moze to byc i wina plyty czego w zasadzie zycze w tym przypadku
bo znacznie latwiej bedzie gwarancje wyegzekwowac jesli chodzi o plyte niz
o procka.

Pozdrawiam,
TP