Re: Czy roznica miedzy 7200 rpm a 5400 jest zauwazalna w uzytkowaniu

Autor: Demski Sebastian (sdemski_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 19:04:23 MET DST

> Racja to bujda - jak rowniez procesory szybsze niz 100 Mhz ;-)

porównujemy 7200 do 5400 a nie 100 do 1200 czy więcej.

> Roznica jest nieproporcjonalnie wieksza niz cena - naprawde warto kupic
7200

to powiedz to ludziom, którzy biegną do sklepu położonego na drugim końcu
miasta, bo tam można qpić komputer 10zł taniej :)
z tego co zauważyłem to różnica między dyskami 7200 i 5400 w pojemnościach
20GB jest (albo była, gdy były jeszcze te dyski) napprawdę niewielka (chyba
z 10-20zł) więc opłacało się dołożyć. Nie mam cennika przed sobą więc nie
wiem jak to wygląda teraz przy 40, ale przy wzroście pojemności to ta
różnica jeszcze się pogłębia i IMHO nie opłaca się aż tyle dopłacać.

Pozdrawiam. Seba