Re: PCet zdechl ?

Autor: Kajtek (kajteknr1_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 22:04:34 MET DST

Ja miałęm taki sam problem i dociśnięcie karty pomogło, ale tylko raz.
Później musiałem przewieść kompa i wtedy znowu miałem czarny monitor.
Wziełem inną starą karte, włorzyłem i odpaliłem kompa... jest! wszystko OK
tylko że to niemoja karta. Spowrotem włorzyłem tą moją i po ponownym
uruchomieniu kompa zadziałała, normalnie i bez rzadnych problemów.

Najpierw sprawdź karte grafiki, zawsze tak robie jak niemam obrazu!