Re: odwieczne pytanie HELP :-)

Autor: BlackMan (black_man_at_tlen.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 20:06:11 MET DST

Użytkownik "Broda" <cannibalus_at_wp.plSPAM> napisał w wiadomości
> Co lepiej kupić.... pod durona (1000 :-)
>
> ECS na VIA
> ECS na SIS 735
> EPOX - nie znam sie na nich wcale ;)
>
> Poratujcie, sam złożylem kilka kompów na płysie K7s5a, i w sumie chodzą
> fajnie, jednak słyszalem mieszane opinie, więc nie wiem czy nie lepiej z
> chipsetem VIA
>
> W sumie może polecicie jakąś inną dobrą i w miare tanią ( do 350 złociszy)
> płytę pod Durona 1000,
>
> Pozdrawiam
> przemek

> [...]
! jasne chodzic bedzie tylko pytanie jak ? i naco to ma byc przeznaczone !?
Moim skromnym zdaniem lepiej kupic dobra wydajna plyte dzieki ktorej
przyjemnosc z pracy na tym kompie bedzie sto razy lebsza np. SOCA GIGABYTE
GAVTXE+ KT266A UDMA 133 ! niestety cena okolo 490zl i tylko DDRy.
To tyle mojego wywodu - moze troszke kasy ale warto dozbierac te 100 kilka
zl!! + DDR :-)
pozdry