Re: zasilacz i demontowania wiatraczka

Autor: Bogdan Drozd (bodro_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 19:39:20 MET DST

"X" <radmagakh_at_poczta.fm> napisał:

> Ale czy moge sie go pozbyc calkowicie ? czy to czyms grozi- o to
pytalem ?
> tak/nie ? (uzasadnienie)

Zasilacz wytrzyma, ale będzie przegrzewała się cały system - od
elementów na płycie głównej po twardziele... Efektem będzie nie tyle
awaria poszczególnych elmentów, ile niestabilna praca kompa... Nie tak
dawno padł mi wentylek w zasilaczu - zorientowałem się dopiero wtedy,
gdy przy tworzeniu backupu systemu bydle permanentnie wywalało mi
kolor blue... Najlepiej tak, jak radzą ponizej i powyżej - zmniejszyć
obroty, choćby metodą prób i błędów...

--
Bogdan Drozd, Czluchow
mailto:bodro_at_klub.chip.pl