Re: Dyski 80GB IDE

Autor: burdaw_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 12 Apr 2002 - 17:08:02 MET DST

> Juz sa i to tanie, cos około 500zł netto i to za 7200 obr
> Kto nie wie, to jest problem z Fdisk -iem
> "widzi" tylko 10GB
> No i fat 32nie moze byc taki duzy (max 32MB)
>
> Mozna oczywiscie, aby zainstalowac Windows np Milenium, zanieść go do kolegi
> który ma powiedzmy
> windowsXP (dlatego posuje na WinXP) i załozy nam partycje Fat32  i
> zaformatuje
> Innej drogi poza Partitionmagic-iem czy tez innymi DiskManagerami (
> płatnymi)
> i to dosc drogo niestety nie widzę
> Andrzej

Sądziłem, że moja wersja Fdisk-a tak to widzi, a to jest problem bardziej
ogólny. Poradziłem sobie w ten sposób, że wystartowałem komputer z mojej
dyskietki ratunkowej i uruchomiłem następnie Fdisk-a z WinXP. Dalej już było
tradycyjnie. Nie była potrzebna wizyta z dyskiem, a tylko z kopią Fdisk-a na
dyskietce.
  Wiesław