dysk nie bootuje

Autor: pito (pito_at_linart.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 13:12:46 MET DST

witam
dzialal mi spokojnie dysk i po podlaczeniu do mojego kompa drugiego dysku
jako slave (ktory mial swoj system z jakims badziewnym programem do obslugi
bootsectora) moj dysk nie chce sie bootowac
wyswietla sie listwa i komputer zwisa po napisaniu "veryfying pool data" czy
cos tam - zawsze wtedy przeskakiwalo na wybor systemu z mojego dysku a teraz
zwis
odpalilem z cd instalke win2k ale po reboocie wymaganym przez instalacje
dzieje sie to samo, czyli win2k nie poradzil sobie ze zmianami w
bootsectorze chyba ...
partycja jest aktywna
dysk smiga jako drugi tylko po prostu nie chce sie bootowac
problem, bo mam tylko jeden dysk (drugi musialem na chwile pozyczyc)
sa jakies menedzery bootsectora albo co?
zadna emergency repair disk, partition magic disk, bootmagic disk nie
pomoglo
pomocy, bo nie mam chwilowo kasy na drugi dysk a robota stoi...
dzieki i pozdrawiam
pito