Riva TNT M64 - problem

Autor: Daro (dariusz.michalski_at_atlas.com.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 12:41:52 MET DST

Witam grupowiczow.
Mam maly problem.
Kupilem ostatno sobie karte jak w temacie firmy MINT i po zainstalowaniu jej
na sterach 6.50 i pod winda i DIVX dziala calkiem niezle. W rozdzielczosci
1024x768 mam odswiezanie 85 MHz. Problem pojawia sie przy grach.
W zasadzie nie widze zadnej roznicy bo gry odpalaja mi sie automatycznie w
rozdzielczosci 600 x 400. Jak to zmienic.
A poza tym przy odpalaniu gierki jak jest jej prezentacja np: Panzer General
2 to gierka robi zwis. Tez nie wiem co jest grane.
Za pomoc z gory dzieki.
Moj komp:
Celek 300
64 RAM