Re: Płyta ECS K7S5AL - parę pytań

Autor: wzabdyr_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 12 Apr 2002 - 11:48:01 MET DST

> a czeg osie spodziewałeś ?? nowy BIOS ma za zadanie podnieść stabilnośc
> płyty, wgrac opisy nowych procesorów itp. raczej nie zmieni ci diametralnie
> wszystkich możliwości zmian !
> co do BIOS'ów nie oficjalnych to chyba nie ma sensu - po co ci to ???
> pozatym stabilność przy nieoficjalnych BIOS'ach i jakiś nie udokumentowanych
> nastawach spada !!!!
Ale wielu tych, którzy opisują testy płyty (OCWORKBENCH i nie tylko) piszą, że
ustawili caś np. na 133/150. W zasadzie jest mi to niepotrzebne bo nie mam
zamiaru nic "kręcić", ale się zastanawiam, czy w oficjalnym BIOSie to zmieniono
a ja nie umiem do tego dojść, czy testerzy wgrywają po prostu nieoficjalne
BIOSy.

> trybie
> tryb
> miło.
> a jak wykrywany jest przez BIOS ???  znaczy jak podaje w tabelce przy
> starcie kompa ???
Kurcze, nie pamiętam. Muszę sprawdzić (teraz jestem z dala od mojego PC-ta).
PLEXTOR ma taką tajemniczą zworkę opisaną RESERVED. Założenie na nią zworki w
mojej poprzedniej płycie ECS powodowało, że BIOS widział nagrywarkę jako UDMA,
a bez zworki jako PIO.

W.