Re: Jak duzo zalezy od RAMu ?

Autor: Pollux (nospam_at_123.com)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 09:12:54 MET DST

Użytkownik "Bronek Kozicki"
 <brok_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości
(..)

> Coż, przypuszczam że robisz te zestawy tak, żeby klient był zadowolony.
>Inni robią zestawy tak, żeby miały naklejkę "Intel P4 inside"

Serdeczne dzięki za utrzymanie mnie w dotychczasowej linii, czasem wątpię
czy ma sens robić dobrze, pracować nad hard- i software'm nie dosypiając,
by wypracować parę modeli po prostu świetnych - i tak ludność kupi
cenę , nie jakość - w tym biednym kraju nabijani ceną w butelkę są
najczęściej nabijani wielokrotnie -vide świetny artykuł na
 http://www.benchmark.ceti.pl/ w dziale felietony -
"Zapiski z zaplecza sklepu komputerowego" z 5 kwietnia.

Powiem więcej - to ja muszę być absolutnie zadowolony ze sprzętu jaki
robię - klient po prostu "musi" - zaprawdę nie dlatego że nie ma innego
wyjścia - wkładam całą swą wiedzę i serce w tę pracę, wiedzę codziennie
uzupełnianą kosztem np. snu, przez co serce jest chyba trochę
zdezelowane.. , portfeli tez inny niż firma "Krzak", sprzedająca chłam
tym, którzy mają nie tylko na chłam -cóż, ofiary niewiedzy i chciwości
bydlaków sami sobie są w końcu winni, naiwnych nie sieją.

Przepraszam, piszę nie na temat poniekąd....

> Ja mam taki :))) ale ciężko dostać w Polsce :/

A cóż to ??? Napisz please..