Re: LG 24/10/40

Autor: Kajtek (kajteknr1_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 08:45:33 MET DST

Uzytkownik "Michal Jeczalik" <samotnik_at_samotnia.eu.org> napisal w wiadomosci
> Warto kupić, czy odkładać na coś innego (na co)? Nie zależy mi na
> prędkości, bardziej na niezawodności - zastosowanie do archiwizacji
danych.
> --
> Samotnik
> Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

najlepiej i odluz i kup TEAC, z tego co slyszalem i z cudzego doswiadczenia
wiem ze sa niezawodne, niedozdarcia, (ja mam CD-rom tej firmy 24x i do dzis
chodzi bez zarzutu, a kolega mial roczne LG 52x i padl mu po roku, a drugi
zaczol sie rypac(na drugim kompie , takim sam CD)