Re: pamiec wirtualna win98 - PYTANIE

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 08:43:59 MET DST

On Thu, 11 Apr 2002 11:59:12 +0200, "Janusz Ku?nierek"
<janciorules_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Witam!
>
>mam 64 mb ram w komputerze i system windows 98
>czy ustalenie statycznego pliku wymiany SWP na 128 mb i wrzucenie go na
>poczatkowe sektory dysku ebdzie lepszym rozwiazaniem (co do wydajnosci i
>dostepy do pamieci wirtualnej) niz pozostawienie automatycznego
>przydzielania pameici przez windows?
>jak jest automatyczne to windows rozrzuca to gdzie chce i jak chce.

Ustaw np 128MB, albo i wiecej ? 192 MB, tyle tylko ze ustaw Minimalna
wielkosc na te 128 a maxa nie okreslaj. Jak bedzie potrzebny wiekszy
swp to sie sam zrobi, po restrcie i tak wroci do normy. Wrzuc swp na
poczatek dysku.

ps
Jesli poszlo w 3 kopiach to sorki .... cos mi Agent nawala....

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie