Pentagram Omen2 blad !!!

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 08:41:57 MET DST

odpalałem u znajomego ten modem na WinXP
stery pod XP OK, diagnostyka OK
polączenie skonfigurowane dla modemu ale przy wybieraniu numeru bląd :692
ze użądzenie nie działa

w ogóle nie było słychac sygnału z lini telefonicznej (linia OK), newet
sygnału wolne przed wybieraniem numeru - nic !!
a dodam tylko ze jak lącze sie przez HyperTerminal to jest OK !!!!
tak jakby przy polączeniu Internetowym (PPP) sie nie inicjował
właściwości wyboru numeru raczej OK 0,202122 + kierunkowy i inne
kombinowałem Tonowo Impulsowo ale to nie to - na mus nie chce sie
zainicjować przy tym trybie polączenie

powtarzam polączenie Hyper Terminal działa bez mrugniącia !!!!!!

konfiguracja:
ECS K7S5A (nowy BIOS), RAM-DDR , AMD Athlon 1500+
SB Life 5.1 IRQ 11
Pentagram Omen2 IRQ 5