Re: Kabel TV

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 08:35:00 MET DST

Użytkownik glaeken <glaeken_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a95t7n$jch$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Mam pytanie mam komputer oddalony od telewizora o jakies 10m czy jest taki
> dlugi kabel aby podłączyc kompa do TV czy bede zaklucanie itd komp ma s
> video a tv euro i jesli tak jak najlepiej to rozwiazaj jaka przejsciowka
> gdzie

jeśli kabel będzie S-Video to spokojnie powinno być OK - nawet jeśli przy TV
będzie Euro (Euro to taki combo to wciaga i standart S-Video i Chinch)
powinno być nawet OK jak byś miel Chinch'e
odrazy wyprzedze nastepne pytanie (ktróre często pada) ze do dzwięku musisz
mieć osobny kabel (w zależności czy TV stereo czy nie 1 lub 2)
a.... i nie szarp sie na jakis super wypasiony kabelek zwykly powinien
wystarczyc - ale doozo zalezy od karty graficznej - ostatnio u znajomego
oglądalem strasznie skaczący obraz na TV wlasnie przez noname'ową karte
graficzną !!!!