Re: Jak duzo zalezy od RAMu ?

Autor: Pollux (nospam_at_123.com)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 08:01:04 MET DST

Użytkownik "GeForce4" <raksen_at_poczta.onet.pl
> napisał w wiadomości news:a95i3c$s5f$1_at_news.tpi.pl...
> na marginesie - powinienes zostawic tego celerka daleko w burakach z tym
AMD

> moj AMD bije na glowe zestaw z P4 2.4MHz - na domyslnych ustawnieiach
> oczywiscie - wnioski sam wyciagnij

Pod warunkiem, że ten zestaw robił jakiś kretyn uderzony w głowę
Płacą Ci za taką "reklamę" AMD czy co ???
Tak jak piszesz na pewno jest, ale byc nie musi. Robie masę
zestawów na jednej i drugiej platformie, daj sobie spokój
z kłejkowymi benchmarkami ,
Plusów PIV jest tyle że hej. NOWE jest tylko to co DOSKONALE
zastępuje STARE i daje coś jeszcze, tak w przypadku AMDków nie jest.
Znam wady i zalety oby konkurentów, z doświadczenia - nie widzę
"miażdżącej" przewagi AMD. Poza ceną.

NB mam dość sporów o wyższości świąt Wielkiej
Nocy nad świętami Bożego Narodzenia, lub przewadze
skrzypiec nad fortepianem....Zrobiłem setki zestawów
z AMD i PIII-IV, sam pracuje wyłącznie na Intelu
i pracowac będę - tak długo, aż doczekam
się porządnego chipsetu pracujacego ze świetnym
AMDkiem

Pollux