Transfer SMTP i FTP w WinXP

Autor: PROSPER Systemy Informatyczne, Ryszard Lewandowski (rlewandowski_at_prosper.neo.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 01:11:20 MET DST

Po zainstalowaniu XP na Win 98 mam problem z transferem ftp i smtp. Jeżeli
wysyłam mały list wszystko jest ok. Jeżeli wysyłam list z załšcznikiem np.
100-200k to po wysłaniu 60-80k transfer staje. Podobnie wyglšda to w
przypadku transferu ftp (wysyłania). Dodatkowo całe połšczenie TCP/IP
właœciwie przestaje działać (nie mogę również otwierać stron). Dodam, że
chodzi o dial-up. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.