Re: Ktory ECS ?

Autor: Marcin (NOSPAMkenickie_at_box43.pl)
Data: Fri 12 Apr 2002 - 00:59:43 MET DST

> Zamierzam kupic Cel 1,3T, pamiec 256sdram i umiescic to na plycie firmy
ECS,
> znajomy polecił mi model P61PAT z chipsetem i815EP lecz szczerze mowiac
nie
> jestem za bardzo zorientowany w tym temacie, jak oceniacie ta plyte i
> ewentualnie ktory model bylby lepszy ?

Złożyłem na tej płycie kilkadziesiąt zestawów. I to że jest tania, nie
oznacza wcale, że musi być zła.
Kompy chodzą stabilnie, napewno lepiej niż na jakiejkolwiek płycie pod
Intele, opartej na chipach VIA.
P6IPAT ma nawet regulację napięcia procesora (zworkami; bodajże co 0,05V, o
ile mnie pamięć nie myli - nigdy jej nie wykorzystywałem, bo nie było
potrzeby). Ogólnie mogę polecić tę płytę. Zwróć tylko uwagę na pamięci jakie
będziesz montował: płyta nie lubi (większości) dwustronnych Dimmów 128MB. Za
to 256MB testowałem różne, zarówno jedno jak i dwustronne - wszystkie
chodziły bez zarzutu.
W skrócie: tania płyta, dobrze spełniająca swoją rolę. Są oczywiście
lepsze, ale jeśli miałbym wybierać dla siebie, to albo ECS albo od razu ASUS
(TuSL2-C) lub ABIT (ST6).

Pozdrawiam
Marcin