Re: PIII Coppermine i Asus P2B-S

Autor: Piotreczek (piotreczekNOSPAM_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 22:37:04 MET DST

Użytkownik "benek" <benek.benek@(wytnijto)wp.pl> napisał w wiadomości
news:a947vl$6nk$1_at_pingwin.acn.pl...

> napisz jakie problemy ?

Ja nie mam żadnych. Kolega chciał sprawić sobie szybszy procesor na płycie
P2B-S (SCSI na płycie), prosił o radę i zanim go napuszczę na PIII
Coppermine'a chcę się upewnić, że pójdzie. Trafiłem tu na wątki wskazujące,
że były drobne kłopoty. Chciałbym wiedzieć, czy ktoś miał i próbował z P2B-S
i z jakim skutkiem.

Pozdrawiam,

Piotr.