anglojezyczny syntezator mowy?

Autor: Badworm (kwormerSYF_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 00:29:21 MET DST

Czy ktoś wie gdzie można znaleźć syntezator mowy w języku nagielskim?
Może być nawet bardzo prosty i z ograniczeniami(np. limit długości
textu na wymawiania). Miałem coś takiego na Amigę, ale teraz nie mam
Amigi, jedynie emulator WinUAE bez WorkBencha i tego programu(zwał się
chyba 'Say'). Mam Syntalka wersję demo, ale koniecznie potrzebuję
syntezator w języku angielskim.

--
Pozdrawiam      Bad Worm  __   _
http://www.gusnet.prv.pl <_ / |_>