Re: Jaki dysk 60 GB i czy mozna dyski mieszac?

Autor: JaKo (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 16:24:49 MET DST

On Wed, 10 Apr 2002 23:40:37 +0200, Lukasz Kaluski <wookie_at_post.pl>
wrote:

>Mam dwa dyski Fujitsu, z czego jeden chce wymienic na wiekszy (60 GB).
>Najchetniej kupil bym tez Fujitsu bo jak dotad jestem bardzo zadowolny,
>jednak jakos nie moge takowych znalezc w sklepach. Jaki dysk wiec
>polecacie, ktory przede bedzie nie zawodny a jeszcze lepiej jakby byl
>cichy (Fujitsu sa cichuskie). Czy Samsungi sa dobre? A czy w ogole jest
>jakas zauwazalna roznica miedzy dyskami roznych firm o tych samych
>parametrach?

Niedawno kupilem Barracude IV i chcialem skopiowac system ze
starego (no... rocznego) Fujitsu Partition Magikiem.
Dyski podlaczone razem do kontrolera Promise ATA100.
Po skopiowaniu wszystko w programie zrobilo sie na zolto i czerwono
- gdzie sie nie wejdzie to wali informacjami o bledach.
Probuje sformatowac BIV - dostaje tylko komunikat o MBR Error.
Przepinam Fujitsu na podstawowy kontroler BX na plycie,
BIV zostaje na ATA100. Odpalam system - na ekranie krzaki, system nie
wstaje.
Wyjmuje Fujitsu zostawiam tylko BIV - chodzi jak zyleta. Ale nie mam
zamiaru przez 2 tygodnie konfigurowac wszystkiego od zera.

Reasumujac: sprzedaje BIV i go absolutnie nie polecam,
zwlaszcza ze grzal sie jak cholera.

JaKo