Re: Proszę o pomoc!

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 15:28:20 MET DST

"desdemona26" <desdemona26_at_interia.pl> wystukał
(news:a9423s$3o$1_at_news.tpi.pl):

> Korzystam z Windows 98. Na pewno nie widzi go w systemie, a co do
> biosu, to nie bardzo wiem, czym on jest.

Moze byc kilka rzeczy:
1) Poluzowanie tasmy sygnalowej/kabla zasilajacego. Trzeba podociskac.
Tacka wysuwa sie normalnie?
2) Zmiana konfiguracji (np. dolozenie dysku) - zle zworkowanie
3) Uszkodzenie napedu. Przykre, ale mozliwe. Trzeba sprawdzic w innym
komputerze
4) NTGujac - konflikt sterownika dyskow (zobacz Control Panel->System-
>Device Manager->IDE Controller czy nie ma wykrzyknika przy ktoryms
kanale; na ogol drugim)
Pewnie jeszcze inne rzeczy - sprawdz najpierw to.
Pozdrawiam
Egghead