Re: pamiec wirtualna win98 - PYTANIE

Autor: Turux (turux_at_box43.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 14:43:00 MET DST

Użytkownik "<< eMKa >>" <mk_at_alert.pl> napisał w wiadomości
> Uzytkownik "Krasus Waw" <mk23418_at_sgh.waw.pl> napisal w wiadomosci
> to zalezy co robisz na kompie....
> ok, uruchamiam Corel DRAW i co dalej???
>
> Wnioski:
> stale ustawienie pamieci jest dobre dla kogos kto przeglada sobie www,
> odbiera poczte i czasem zredaguje list do babci w Wordzie.
> U mnie podczas pracy czasem wyskakuje, ze "brak wolnego miejsca na dysku
C",
> gdy po starcie Windy byla tam go jeszcze 1,5 GB... i co Ty na to?
> Jaka wartosc ma ustawic? 1500 MB???
> Ja tam wole ustawienia Windows, nigdy nie wiadomo ile nagle bedzie
potrzeba
> ramu.

"brak wolnego miejsca na dysku c" jest spowodowane przez pliki tymczasowae
ktore zapisuja aplikacje.
jesli pracujesz w grafice to co pewien czasa zapisuj prace i uruchamiaj do
nowa (tmp wowczasa zostaja usuniete) a bedzie po problemie ewentualnie ustaw
partycje z najwieksza iloscia wolnego miejsca do przechowywania plikow
tymczasowych