P233 POMOZCIE!

Autor: Maciek N. (gimlee_at_kki.net.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 11:42:58 MET DST

Czesc!
Jakis czas temu probowalem podkrecac mojego pII 233. niestety cos sie
spierdzielilo, a po resecie komp sie nie chcial uruchomic. Mialem wtedy 2
kosci pamieci (dimm) po 32 mb kazda: 66mhz i 100 mhz. wyjalem setke, komp
sie uruchomil, ale tylko na chwile. to przelozylem 66 do innego slota i
zadzialalo.
Do dzisiaj "dziala" tylko na tym jednym slocie. Setke pozyczylem kumplowi -
u niego dzialala prawidlowo, pozyczylem inna setke od niego i za cholere nie
chcialo ruszyc. Jak juz wspomnialem komp mi "dziala" na tej jednej kosci,
windows sie uruchamia, ale po pewnym czasie pracy lub gdy uruchomie jakis
program i troche w nim podzialam to komp sie wiesza. Nie musze chyba mowic
ze strasznie mnie to wkurwia, szczegolnie ze ni mam kasy na nowy sprzet. Nie
wiem co to moze byc - czy sie cos na plycie/procku zjebalo, czy moze to ten
nieszczesny ram...

Prosze o pomoc i z gory dziekuje.