Re: Czy maxtor 740X jest głośny

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 11:00:13 MET DST

no nie wiem - ja sprawdzalem "halas" u kumpla na starej plycie na LX z
Celkiem 266, proc byl z samym radiatorem (bez wentylatora), jedyny wiatrak
byl w zasilaczu - ale byl puszczony na 7V wiec go tez nie bylo slychac
kumpel podlaczal i Maxtora D740X 40GB i Barracude IV 40GB do kontrolera
ATA100 Promise (chyba...) na PCI
ani 1 ani 2 dysku nie slyszalem - a sluch mam sprawny :-)

mysle ze to nie byl wyjatek wsrod Maxtorow (moze sie myle...) - bo ja mam
Maxtora D540X i tez jest cichy :-)
a jezeli dodamy ze obecnie procesory wymagaja chlodzenia coolerami z
wentylatorami - to pewnie bedzie slychac "wentylator od proca" a nie prace
HDD

pozdrawiam