Czas na mnie ... Epox i jego wbudowany kodek dzwieku zwany urzadzeniem dzwiekonaśladowczym

Autor: Ernest (erio_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 10:51:15 MET DST

Witam,
Po paru odpowiedziach na posty innych czas na debiut ... moj problem.
mam Epoxsa 8KHA z Duronem 800 @ 1000 i SB 128, i wbudowanym VIA AC'97.
Dzwiek na SB jest ok, dzwiek na AC'97 chodzi, ale slychac trzaski siakieś.
Próbowalem najnowszych sterów, mam Via 4in1, itp ??? cosik mi sie zdaje ze
cosik jest hardwarowo walniete. Problem pojawil sie wczora choc plyte mam od
miesiaca... po prostu nie urzywalem jeszcze dzwieki z AC'97. ..... jakies
sugestie???
LUDZIE Z TYMI EPOXAMI ODEZWIJCIE SIE CZY TEZ TAK MACIE!!!!!

PS. Jak to plyta jest walnieta to super, oddam ja za 1.5 roku na gwarancii
:)