Re: Jaki dysk 60 GB i czy mozna dyski mieszac?

Autor: Wicleben Wojciech (wicekrtv_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 10:32:26 MET DST

> Co było, a nie jest... Głośny, to był np. 250MB SHD, którego na allegro
> kupiłem do kieszeni za 25PLN. Możesz zgadnąć ile ma lat? Circa 10. Nie ma
> żadnych uszkodzeń, a widać po nim, że ciężki miał żywot.. Nowe Samsungi
> (począwszy od dysków ata66) są bardzo ciche - w zasadzie to tylko
ee ja mialem dwa dyski 4,3GB UDMA66 Samsunga.... to byly wyjce!!!!!!
musialem je zainstalowac na serwerze bo w domu wytrzymac nie szlo!!!! i byla
to wina lozysk napewno. Kolega ma do dzisiaj taki sam HDD i jego jest
faktycznie cichy. Moje byly o k....... nawet mialem problem je sprzedac bo
klienci mysleli ze one sie psuja (moze mieli racje!?) ale narazie dzialaja.
Bynajmniej juz samsunga narazie nie kupie.
pozdrawiam.
P.S te dyski nie chodzily zbyt duzo i nie mialy BS.

--
          Wojciech Wicleben
       wicekrtv_at_poczta.onet.pl
          >    Serwis R.T.V      <