Problem z TV-out

Autor: YARAZ (yaraz_at_poczta.fm)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 09:58:14 MET DST

Czesc, od jakiegos czasu uzywam wyjscia TV w mojej karcie (GeForce2 200MX
32mb), a dzisaj chcialem sobie obejrzec filmiki z gry na TV, klikam
wlasciwosci na pulpicie, ustawienia, zaawansowane, wybieram TV i obraz na
kompie sie wylacza, a na TV go nie widac (zwykle bylo wszystko dobrze jak
tak robilem). Dziwi mnie to bo czasem nie mozna bylo wybrac TV ale wtedy
zawsze kabel byl slabo docisniety, a teraz mozna wybrac ale obrazu nie ma :/
Jakby ktos mogl mi poradzic bede wdzieczny.
pozdrawiam