Re: podkrecanie...

Autor: Jarosław Jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 09:29:00 MET DST

Jakub Nawrot wrote:

> a tam bajki opowiadasz mam 2k prof, w k7s5a 1.33 podkrecony chfsb do 1.378
> (to pojechalem po calosci nie?) i chodzi bez problemu, w biosie "reserved"
> nie widze problemu...tylko trzeba ustawic ladujac chfsb w dosowskiego trybie
> (z jakiegos np win98) bez ladowania calego systemu...i 3 klawisze po zmianie

Masz szczescie i dobry zestaw plyta-procek
Tez widzialem windowsa 2000 zainstalowanego i dzialajacego na kreconym
procesorze, ale widzielm tez sporo innych gdzie na kreconym nie dalo sie
nawet go zainstalowac. Po powrocie do nominalnych wartosci juz sie udawalo.

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek