Brak wyników w testach HDTach i PC Mark 2002 - przy Raid Promise

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 08:47:07 MET DST

Witam wszystkich

Ostatnio zmieniłem płytę i procka
MSI 3 Ultra ARU + AMD 1700+
i nie mogę przetestować z jaką prędkością pracują dyski które są połączone
do
Raidu firmy Promise (20276 On-Board)
Wcześniej na Abicie BX-133 Raid i przy dyskach Maxtor 7200 obr. ATA133 i
Caviar 7200 ATA 100
chodziło bez problemu i testy pokazywały wyniki a tu na tym Raidzie przy PC
Mark 2002
nie pokazuje wyników tylko - (myślnik) a na HD Tachu na początku testu wita
mnie niebieski ekran :-(
Co może być powodem że coś takiego się dzieje ?
Pytam z ciekawości bo wszystko chodzi ok , a na testach w Sandra pomyka aż
miło i nic się nie wiesza , wyniki są w normie
Dodam że dyski nie działają w Raidzie i że próbowałem na osobnych "smyczach"
oraz odłączałem jeden i próbowałem testy
tylko na jednym dysku i nic :-(

--
Tynio
P.S.