Modem na płycie ECS

Autor: JARECKY (jaroslawzydek_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 08:12:08 MET DST

Ostatnio podłączyłem adapter umożliwiający działanie modemu na płycie. Po
zainstalowaniu, wszystko pięknie chodzi oprócz jednego. Modem za każdym
razem łączy się z internatem na 16800 kb/s. W związku z tym mam pytanie co
może być powodem takiego łączenia się. Chciałem jeszcze dodać że ta płyta
pracowała wcześniej z modemem na złączu ISA o przepływności 33600 kb i
połączenie było przy prędkości 33600kb/s.

Z pozdrowieniami
JARECKI