Re: [offtopic] jak odzyskac dane ?

Autor: Wojciech_K (cgi_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 07:59:37 MET DST

Użytkownik "Blesso" <blesso_at_friko6.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Wojciech_K > W końcu kolega mówił że PM robi cuda na dyskach
> :)))))) ale tylko w
> _________
> A Ty Wojciechu pewnie od urodzenia bledow nie robiles ?
> Tak zawsze jestes nieomylny i wszechwiedzacy ?
> I pewnie nigdy z kompem nie miales zadnych problemow __Nigdy (?)
> baaa
> grupa jest po to by sobie pomagac a nie zarzucac braki w mysleniu
> Nie kazdy ma doswiadczenie i zdolnosci oraz wiedze
> Czasami trzeba wyciagnac reke , a Tobie zycze bys jednak sie
> "powstrzymywal " od poproblemowych nauk

Strasznie sporo ich robiłem robię tez ich sporo ........ w dalszym ciągu.
Ale do k........ nędzy jak się zaczynam bawić nowym softem albo sprzętem to
wiem że może coś pójść nie tak i staram się myśleć a przynajmniej sobie
zdaję sprawę że np mogę stracić wszystkie dane ( co nie raz i nie dwa razy
mi się zdarzyło ).
Wyciągnąć rękę ....... owszem :)
Facet bawi się PM bo chyba tak można to okreslić i nie zdaje sobie sprawy że
wszystkie jego dane mogą pójsć się paść ? To sorry ale nie wiem co mam
mysleć

Wojciu