uszkodzona pamięć DIMM

Autor: Piotrek (p_soltys_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 07:45:21 MET DST

Witam
Czy istnieje możliwość bezproblemowego używania pamięci 256MB z uszkodzoną
komórką której adres znam? Wiem że są chyba programy potrafiące zablokować
dostęp do uszkodzonych części pamięci, ale nie mogę nic znaleźć...
Mógłbym prosić o przesłanie mi na priv takiego programiku lub podanie
chociaż jego nazwy? Powinien on działać pod WinXP i Win98.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Piotrek