Re: [offtopic] jak odzyskac dane ?

Autor: Wojciech_K (cgi_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 05:16:59 MET DST

Użytkownik "tzd" <tzd_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Sorry ale nie wytrzymam i chyba Cię błotem ............
K...... co za p......... !!!
Jak nie masz cierpliwości do tego co masz zamiar zrobić to lepiej niczego
nie dotykaj.
Ludzie szukają tu pomocy bo coś im nie działa ... nie chce działać ....
A ty tu przychodzisz i robisz takie głupoty ...

> Za pozno .... zamknalem program.
>
> JAK MOZNA ODZYSKAC DANE ?
>
> Partition Magic po restarcie zapytal sie czy naprawic, kliknalem TAK, i
> teraz jest kaszana na maxa.
> (partition magic pokazuje dobre dane o partycji i wolnym miejscu, ale nie
ma
> zadnych plikow ani katalogow na dysku, a scandisk sie wiesza)
>
> Czym mozna odzyskac dane ?
> Czy w ogole mozna?

A czytałeś jakiegoś manuala do PM ?
A widziałeś kiedyś jak ktoś używa PM ?
Wybacz ale dla mnie jesteś typkiem który instaluje wszystkie programy jakie
mu wpadną w ręce a później się dziwi że jego komp jeszcze nie potrafi mu
podać kawy do łóżka.
Kopi danych też nie zrobiłeś ?
Bo i po co ?
W końcu kolega mówił że PM robi cuda na dyskach :)))))) ale tylko w
sprawnych rękach i głową na karku.
A u Ciebie zaszwankowało wszystko.

Przepraszam resztę ale nie mogłem się powstrzymać

Wojciu