Re: AVI-konwertowanie.

Autor: altern8 (alternate_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 17:30:01 MET DST

No hej... poczytalem troszke, ale szczerze powiedziawszy to niewiele z tego
rozumiem.
wiem tylko tyle, ze powinienem sobie sciagnac programik pod tytulem
"VirtualDUB".
ale do czego on tak do konca sluzy ? mam zrezygnowac z tego programu do
ogladania telewizji dostarczonego przez producenta ?
DivX oczywiscie mam na dysku wersje 4.0...
ale nadal nie wiem jak zmniejszac pliki. A wiec jeszcze raz:
powiedzmy, ze zgralem sobie cos z telewizji co
mierzy sobie: 10 sekund,
nagrane w rozdzielczosci: 640x480
audio: 22,050 Hz, 16 Bit, Stereo, 86 kb/s.
i ma wielkosc 130 mb !!!
Jak pomniejszyc taki plik ? (tylko prosze na chlopski rozum)

--
-altern8