Re: Problem z procesorem

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Apr 2002 - 00:37:46 MET DST

> Czy ktos moglby mi napisac jaka jest potrzebna plyta glowna do procesora
> Intel Celeron 900?
> Mam teraz plyte glowna Asus Intel 440ZX AGP MEZ Socket 370, ale obawiam
sie
> ze jest za stara i nie bedzie dobra.

"teoretycznie" na Twoja plyte mozna wrzucic tego proca o ile BIOS i napiecia
sa odpowiednie
ale potrzebna jest przejsciowka -
http://www.rosperos.com/konwert/neos370.html
cennik http://www.rosperos.com/oferty/detal.html

ale jak napisalem teoretycznie - najpierw dowiedz sie czy to zadziala na ZX

a nowa plyte to bym kupowal pod Tualatina - np Abit ST6
do tego procesor Celeron 1000A (Tualatin) - o ile chcesz pozostac przy
Celeronach ;-)

pozdrawiam