Re: philips

Autor: iaszczomp (iaszczomp_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 22:51:37 MET DST

wziąłem dzisiaj do testowania LG Flatron 795 FT
1024*768 100 Hz 0,24 plamka
za 1100 zł
i mi sie chyba juz nie podoba,
3 wady:
1. górna krawędź ugięta jest (nie da się wyregulować) jakby ktoś stał na
desce
2. W prawym dolnym rogu obraz jest rozmazany w polu około 3*4 cm
3. Cienkie literki rozłażą się na boki jak w LCD
4. Oczy bolą po 2 h siedzenia

Może egzemplarz do kitu, a może to już highend LG

pzdr
i.

Miałem 15" CTX i mogłem siedzieć całą noc i nic, żadnej z tych wad.
Chyba wezmę do testowania jakiegoś Mitsubishi lub Philipsa, może Sony