Re: omen 2

Autor: Artur Glozak (arcin_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 10:12:21 MET DST

"> Nie wiem, czy to pytanie akurat do tej grupy ale nie moglem innej
> przypasować, jeżeli NTG to sorry, ale proszę o poradę.
> Chodzi o modem Omen II. Nie działa. Dokładnie mówiąc nie chce się
połączyć.
> Przy próbie połączenia z siecią w głośniku słychać sygnał, ale nie wybiera
> numeru po czym po ok 20 sek. pojawia się sygnał zajętości. Do tego
zawiesza
> się system (Win98). Trzeba Alt+Ctrl+Del.
> W kompie jest ponadto Athlon 800, płyta gł. ECS K7VZA, 128 RAM.
> Do tej pory już był od- i zainstalowany sterownik modemu jednak to nie
> pomogło.
> [...]
oddaj odrazu do serwisu. ja miałem to samo, i jak się okazało jest to często
spotykany problem w omen2. nawet sami o tym piszą w faq. w mediamarkt
wymienili od ręki bo już kupiłem taki uszkodzony. jężeli masz gwarację MMV
to dokładnie przeczytaj instrukcję oddawania do serwisu, trzeba dostać
jakieś numery itp.
pozdrawiam