Re: Cooler dla AMD XP 1700+

Autor: __ Buczo ___ (buczo_krakow_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 21:33:38 MET DST

| 1). kup porządnego wiatraka - o wolnych obrotach lub dobierz rezystor do
| niego !

| pierwsze rozwiązanie powinno być "lepsiejsze" jak to Puchatek mówił -
| pojemność cieplna miedzi jest dużo większa od aluminium a i przewodność
| "lepsiejsza" - osiągniesz w rezultacie niższe temp na procku - będzie
| taniej - procek dłużej pożyje

Hmmm a gdzie jest jakis opis dla lamera jak dobrac odpowiedni resytorek i
jak go zamontowac , by ni spowodowac za duzego oporu i spadku napiecia ,
przez co wiatrak mimo mniejszych rpm i cichszej pracy nie chlodzilby wogole
... ? Bo niestety nie mam kasy na nowego coolera zwarzywszy iz ten jest
nowy ( okolo 3 tygodni) , nawet nie mialbym komu sprzedac tego zeby dolozyc
i kupic nowy :( .
Qmpel ma taki sam procek i mowi ze zamontowolai mu jakis prosty coolerek
lozyskowy za 35 zł , chodzi zajebi***** cicho a temp CPu wynosi kolo 54 C
, czy ktos ma cos podobnego ?