glosniki - jakie?

Autor: macready (sietnik_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 19:22:42 MET DST

Cenowo wyglada to tak:

Inspire 5300 - 350zl
DTT3500 - 600zl
Inspire 5700 - 1000zl

No i mam problem. Mam Live! 5.1 i nie wiem co kupic. Zaznaczam ze sprzedalem
DVD i raczej nie zamierzam kupowac, wiec nie jestem pewien czy jest mi
potrzebny zewnetrzny dekoder AC3/DTS( w razie potrzeby moge i tak to
dekodowac programowo). Z drugiej strony nie bardzo wiem na ile te zestawy
roznia sie jakoscia dzwieku podczas typowych czynnosci: sluchanie MP3/ divx
/ gry, czy to ze Inspire 5300 nie jest cyfrowe, znaczaco wplywa na to co
slyszymy?. Zeby kupic Inspire5700 musze miec porzadny powod, ale baardzo sie
zastanawiam pomiedzy Inspire 5300 a DTT 3500. Czy warto zaplacic te 250zl
wiecej za DTT3500?
Prosze o opinie posiadaczy wyzej wymienionych (i o wymiary pomieszczenia w
ktorym ich uzywacie :) )

mc