[OT] Szukam informacji o technicznej stronie matryc LCD

Autor: Mateusz Majchrzycki (spam_at_spam.spam)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 18:38:11 MET DST

Witam
Przepraszam, że OT ale nie mam pomysłu gdzie się zwrócić. Pytałem na
pl.misc.elektronika, i nic. Spróbuję szczęścia tutaj, gdyż pytanie
lekko zachacza o tematykę grupy.
Otóż "szukam informacji, o zasadzie działania, technologii
wykonywania, i wogóle technicznej stronie matryc LCD (techniczna
strona=budowa, działanie, sterowanie, materiały wykorzystywane do
budowy itp. itd.)"
ardzo przepraszam, jeżeli komuś się narażam, ale nie mogę nic znaleźć.
Proszę mnie źle nie zrozumieć, ale jesteście moją ostatnią deską
ratunku.
Aha. Najlepiej, żeby materiały były po polsku, lecz niczym nie
pogardzę.
Z góry dziękuję za okazaną pomoc, i jeszcze raz przepraszam za OT.

Pozdrawiam

--
Mateusz Majchrzycki
MateoM_at_poczta.fm