Re: Jaka moc Peltiera ?

Autor: Zrath (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 18:00:45 MET DST

> Nie widzę sensu ;)

a powiedz mi jaki jest sens w:
kupowaniu do biura P4 1,4GHz+ ? ( ludzie korzystaja z takich maszynek do
obslugi Office'a )
kupowaniu do domu dla przecietnego uzytkownika Athlona XP 1500+ ?? ( gdzie
raz na jakis czas ktos uruchomi gre a przez wiekszosc czasu bawia sie tym
dzieci )

> Weź pod uwagę, że musisz kupić _drugi_ zasilacz i będzie on raczej
> dość głośno chodził pod stałym obciążeniem ponad 120 W na jednej
> tylko linii zasilającej (musi to być też _dobry_ zasilacz, żeby
> wyciągnął na tej jednej linii taką moc).

Drugi zasilacz nie musi byc kupny, posiadam takowy ( i wcale nie jest
glosny - mozna by rzec - ze jest bezglosny, a z obciazeniem 120 W poradzi
sobie bezproblemowo ).
Jak juz mowilem - chodzi mi o sam fakt podkrecenia ( chce sprawdzic na ile
pojdzie Morgan )