Re: Czy rozmawailiście kiedyś przez internet? :)

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 17:44:24 MET DST

Użytkownik Kajtek <kajteknr1_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a91ges$i1d$1_at_absinth.dialog.net.pl...
> Chodzi mi o rozmowe ,, na głos". Słyszałem o programach
> takich jak: TLEN, Yahoo messenger no i windowsowski NetMeeting.
> Moje pytanie : czy modem(pod względem prędkości) wystarczy do takiego
> gadania?

no i grupa programow typu Paltalk i Firetalk .Polecam ten pierwszy
na zwyklym modemi przy polaczniu standoratowym czyli 4,8 kb/s mozna
spokojnie pogadac z ludzmi z calego swiata (a takze w dwie "umowione "
wczesniej osoby)
prosta obsluga i w miare dobre mozliwosci
sporo zalezy tez od karty dzwiekowej (full duplex obowiazkowy )
Blesso