Skanery Agfy i FineReader 5 pl

Autor: [ROGUE] DeVrO (rhotax_at_NOSPAMtenbit.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 16:53:23 MET DST

Witam
Mam pytanie, ale od razu zaznaczę że mimo pozorów nie jest to NTG.
Chcę kupić skaner. Myślałem o skanerkach na SCSI firmy Agfa do ceny 1500.
PLN.
Wiem, że nieraz do skanerów dodawane jest jakieś oprogramowanie.

No i teraz moje pytanie:
Czy ktoś z was wie, czy do skanerów Agfy dodawany jest może programik do
OCR-a "Abby FineReader 5 pl"?

Wiem, że nie raz dodają go do skanerów Plustek albo Mustek, ale skanery tych
firm mnie raczej nie interesują.

I drugie pytanie:
Jakie modele Agfy są dostępne za około 1500. PLN?
i które można polecić na potrzeby webdesignu i grafiki webowej.

--
Pozdrawiam
DeVrO