Re: Jaka moc Peltiera ?

Autor: Zrath (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 16:31:23 MET DST

> Swoją drogą biznes taki średnio opłacalny -- wzrost wydajności
> o jakieś 20% niecałe w niektórych zastosowaniach za cenę dodatkowego
> zasilacza obciążonego na ponad 120 W stałego poboru mocy, problemy
> ze skraplaniem pary wodnej i zwiększony hałas... Sam blok wodny
> nie wystarczy? A może zamiast inwestować w Peltiera kupić po
> prostu Athlona XP?

tu nie chodzi o przyrost mocy ale o sam fakt podkrecenia :)
problem ze skraplaniem nie jest taki straszny, a co do chlodzenia: w
pomieszczeniu mam tylko blok wodny - chlodniczka i cala reszta jest za
oknem - tak ze jedyny szum ( deeeeelikatny ) jest z zasilacza ( a ten ladnie
sie sam reguluje zaleznie od obciazenia )