Re: Maxtor a ATA -133 [troche dlugie]

Autor: Artur (skuti_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 14:40:29 MET DST

Użytkownik "Ernest" <erio_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> i tak bez procka ruszyl ????? ;)

Heh, wzielo i sie mi zapomnialo dodac ze 1700+ jeszcze. Wlasnie tak czytalem
swoj post i cos mi nie gralo;-)

Jezeli chodzi o drugi post o partycjach - tak myslalem o tym, ale na razie
sobie dalem spokoj. Ze tak powiem jest to pierwsze uruchomienie w celach
praktycznie testowych. Po miesiacu planuje podzial i instalacje czegos
nowszego niz 98 no i moze jeszcze jakis linuksik.
Tak a propos, dysk 40 gb windoza widzi jako 38 GB. Czego to wina moze byc?
Na razie mi to nie przeszkadza, bo dopiero z 6% dysku zajetego, ale
chcialbym wiedziec.

pozdrawiam
Artur