Drukowanie - HELP

Autor: Plissken (plissken_at_poczta.fm)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 14:38:08 MET DST

Wiem ze to nie na tej grupie powinno sie znalezc, ale na innych nie znaja
sie tak dobrze jak wy tutaj.
---------------------------------------
Witam !

Mam taki klopot. Musze sprawic aby drukarka na USB zaczela drukowac pod
DOS-em. Mission Impossible ? Na pewno nie. Chcialbym zebyscie mi pomogli bo
sprawa jest dosyc wazna. Rozwijam temat ...

System Windows 98. Drukarka HP z interfejsem USB (tylko i tylko). Drukuje
bez problemu, ale gdy przychodzi wydrukowac cos z okienka DOS to kiła.
Probowalem juz wielu sposobow lacznie z drukarkami sieciowymi (sieciowymi na
jednym komputerze oczywiscie - Winda nie pozwala zamapować drukarki
sieciowej na tym samym komputerze na ktorym jest zainstalowana). Sztuczki
typu netprinter z Novella tez nie wchodza w gre.
Please help me. Co zrobic aby moc drukowac z tej drukarki. Musze ja jakos
przemapowac na LPT1, LPT2 ...

TK