Re: Obraz na TVOut mniej plynny niz na monitorze..???

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 12:16:03 MET DST

> U mnie dzieki Twoim rada obraz na TV mam nie tylko tak samo dobry(albo
> i lepszy) niz na monitorze ale tez tak samo plynny.Moze za slaby
> procesor?Inne programy w tle? Nie jest to wina karty bo mam ta sama.

Czesc :))) Sprzet to Shuttle AK31 v.3.1 KT266A ,256DDR,Athlon Th
1400,Maxtor 40Gb/ATA133/7200rpm/2Mb cashe .Chyba nie jest az taki slaby
na filmy Divx?? :)))))))
Ale ciesze sie ze u ciebie jest ok. bo to oznacza ze warto
pokombinowac,moze mi sie tez uda osiagnac ten sam poziom.
Dziwne jest to ze na monitorze chodzi plynnie ,a na TV nie zbyt (chociaz da
sie ogladac - bez przesady)
Ogolnie jakosc obrazu jest ok. poza tym ze troche faluje w niektorych
miejscach jak jest podlaczony przez przejsciowke SVHS ->czincz
A jak ty podlaczyles? Jakim kablem?