Re: P4

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 09:56:42 MET DST

> Hm, u mnie dochodzi do 70 (to co widze w biosie, pytanie czy to co
> pokazuje bios to temp. rdzenia). Masz może jakiegoś linka do
> oficjalnej specyfikacji bo gość z serwisu zasłania mi się
> certyfikatem intela i moje argumenty go nie przekonują.

Uuuu, jak na P4 to zdecydowanie za dużo.
Albo masz źle założony radiator, albo wiatrak Ci padł - sprawdź to i popraw
jak najszybciej.
Jeśli chodzi o specyfikację, to widziałem coś takiego na CD dołączonym do
CHIP'a nr 11 lub 12/2001 (chyba). Jeśli idzie o linki w sieci, to nie mam
teraz akurat żadnych pod ręką.

Pozdrawiam,
Arkhan.