laptop i Tv-Out - POMOCY!

Autor: Krasus Waw (mk23418_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 11:48:40 MET DST

Jest sobie laptopik Fujitsu-Siemens nie pamietam dokladnych
okreslen, ale celeron 850.... no i z tylu jest wyjscie S-> w
instrukcji opisane jako wyjscie telewizyjne. Kupilem kabel
SVideo-SVideo, bo w telewizorze tez mam takowe wejscie. podlaczam
i nic :-( W ustawieniach nie ma nigdzie opcji wlacz TV-Out lub
cus takiego. Jedynie w BIOSie. Ok, Tv-Out robie enabled. Mysle,
ze bedzie dzialac. Nie dziala. Znow do BIOSu. Aha, jeszcze jedna
funkcja. "Display on:" mozliwosci:
- internal flat monitor
- external
- simultaneous

jest zrobiony internal, ale jesli zmienie na cokolwiek innego, to
i tak nie dziala, a nastepnym razem w BIOSie znow jest internal
:-((((((

Czy ktos moze mi pomoc? Gdzie jeszcze moge szukac jakiegos
wlaczenia tego chrzanionego TVOutu? W telewizorni chyba wsjo jest
ok. Wlaczam opcje S, podobnie jak sie to robilo zawsze z AV....

Dzieki za pomoc.
pozdro

--
/Krasus