Weryfikacja zapisu na Barracudzie III 40GB

Autor: ViZi (vizi_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Apr 2002 - 13:26:00 MET DST

W postach ponizej widzialem teksty typu "ma fabrycznie wlaczana weryfikacje
zapisu". Wiem, ze cos takiego obniza wydajnosc dysku. I mam w zwiazku z tym
pytanko. Czy barracuda III ma cos takiego wlaczonego? Jak tak, to czego uzyc
zeby to wylaczyc? Zauwazylem, ze mimo iz ta barracuda wg testow na necie
jest bardzo szybkim dyskiem, to ja tego u siebie w windowsie XP nie
zauwazylem ;)

Moja konf.

Cel 566_at_833
320MB ram
Plyta ABIT BE62-II ver1.2 (upgrade biosu z wer 2.0)
Bios ver72, wersja biosu kontrolera HPT370 1.2.0
Graf. GF1 SDR

Pozdro